Brunt!

Imorgon så ska jag först gå upp ca halv 7 för att fixa mig =) hihi sen gå och hämta ut min tröjja på posten! Och sedan byta om haha :D sen gå till skolan! Första lektionen är Religion där jag ännu inte börjat på mitt 5 sidor långa arbete (A) haha sedan så har vi 3 timmar hål! då ska jag gå till forum och köpa massa krääämer! både till kropp och ansikte! SAMT HÅRFÄRG haha! brunt :O eller mörkt eller asså JA jag ska bli brunett! Ska bli jätte kul haha! Nej men typ ovanligt :D först funderade jag på att inte säga nått till E men aa han läser ju min blogg så lite svårt :D haha! Nej men fan han raka skallen så då måste jag ju få färga håret ellerhur? =)) hihi. Ska bli kul med lite förändring :) dock kommer det självklart att bli ljust till sommaren igen :D men aa det tar vi när de kommer :D haha jättejobbigt att få tillbaka det blonda JAG VET! men jag känner ju till de helvettet och tiden det tar hos frisörer(na) så jag får skylla mig själv! För mörkt ska det bli..

Vi är tre tjejer på jobbet som alltid haft samma hår! haha eller likdant. Först var alla blonda, sne lugg ingen lugg sen lugg osv. Nu har alla färgat mörkt (snart) och ja, alla har klippt lugg! haha men ja vi äger ju så :D fan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback