Cirkus typ?

Nu var det så igen att jag inte kom på någon bra rubrik så tänkte att jag skulle kolla mina gamla! Till min förvåning såg jag redan på C, här var det tomt! Så ja det slutade med denna!

haha i af så har jag en vän, ja jag vet vad de flesta tänker nu haha! Men i af min vän heter Adam. Och Adam är en väldigt konstig vän. Han är söt, gullig och jättesnäll! Men han är konstig! I af han har total dissat mig i 4 eller om det tillochmed är FEM helger! Är inte han lite elak då också? Nej var bara tvungen att avreagera mig lite haha! Men badammmm du vet att vi alla tkr om dig ändå!

Nu i helgen blir jag dock sängliggande och det är LOV och jag kan itne göra nånting annat än att LIGGA NER! Det suger. I af imorgon fyller en annan vän 20! Grattis Jimmi :D Det är min barndomsvän så man skulle nog kunna säga att min bror fyller 20! För han är väl typ de? ja i af i mina ögon! Han når ju tillochmed upp till mitt ytterst vackra utseende HAHA ironi? Nej förlåt är trött! Men han är också en söt vän. Jag har nog väldigt söta vänner. ja det har jag! Och just det på fredag hade jag ju dock inga planer och det är nog väldigt bra för min ekonomi att jag är sjuk! haha Men på lördag så var det sagt att vi skulle hem till Amed å äta mat! Men jag är ju sjuk så jag måste nog göra mina andra två vänner besvikna (lisette och eleonor) samt allt dem där pojkarna!

Men sen lagom till skolan kommer jag nog vara frisk igen. Eller jag kommer ju i af orka att gå dit så skolan kommer bli glad. I af min mentor. Hon är dock inte min vän! Men hon är nog snäll egentligen för hon tjatar ju på mig en massa och för att tjata och kunna övertyga mig om att komma till skolan så måste man ju vara snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback