Dagens!

Så var man hemma ifrån en lång skoldag. Eller kom väl rättare sagt hem för en timme sedan! Fick reda på att vi ska redovisa en skitsak på engelskan på tisdag USCH, hatar att redovisa.. men är väl bara att bita ihop och typ ja klara av det helt enkelt! Förstår inte varför jag valde engelska C eller jo, måste ju kunna söka vidare haha men ändå. Ikväll ska jag inte göra så mycket tänkte börja lite på Religion uppgiften och Historian. Men får se vad som orkas. Tänkte även damsuga åt mamma och kanske ta mig ann disken som ligger där och bara väntar på mig?

Så här såg iaf jag ut idag! Haha ville inte visa ansiktet då mina miner på fotona är helt skumma, var ju ganska trött om jag själv får säga så!


Kommentarer
Postat av: Fia / Guldmedalj

Orka sudda ut asnsiktet, hahah :P
Fina kläder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback