Den vad bra!

Så, nu är filmen slut och jag kan äntligen sova! Och jag som hade trott att jag skulle somnat till filmen men icke. Den var faktist bra. Inte jätte bra utan bara bra. Helt okej lixom! Men nu är jag typ dö trött, men hungrig också som vanligt då.. haha nej men kanske inte ås konstigt man bör ju egentligen sova nu och gå upp om typ 5 timmar för att just äta. Men jag ska väl typ gå upp runt 11 hade jag tänkt. Börjar ju plugget 8 på måndag morgon som jag måste gå till.. usch.. men slutar ju halv 12 då blir det hem och vila igen!

Hoppas bara att jag orkar med hela tisdagen sedan.. men men en dag i taget och lite huvudvärks samt febernedsättande tabletter i väskan ska nog göra susen!

Nu ska jag sova, hoppas ni sover gott. Och ja, jag tänker på dig. Ska försöka drömma gulliga drömmar nu som handlar om något roligt så att jag är glad när jag vaknar!

God natt

Kommentarer
Postat av: stefan

Särskrivning..

2007-10-07 @ 05:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback