Duschad och fräsh!

Så kom man nyss ifrån duschen haha blev lite stressad då det ringde på telefonen och det var micks blev ju orolig att något hade hänt haha! men allt var lugnt som tur var =). Nu hade jag tänkt platta mitt hår och ha i lite olja och sedan fläta det. Mitt hår har inte varit på min sida de senaste veckorna och jag känner verkligen för att ha utsläppt imorgon. Och btw så har jag inte plattat håret på månader haha! Men får hoppas att det går bra ändå.

Och ikväll är det ju ranking the stars! Haha tycker om skvaller och humor program. Så tänkte öppna chipsen och ta ett glas cola och sätta mig framför tv:n om en halvtimme! Tills dess blir det som sagt, hårplattning haha!

Take Care.

Kommentarer
Postat av: Marie

haha tackar :D Ja gud ja jag måste också göra det. det kanske man kan göra i kväll :D ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback