Ett gott skratt!

Alltså egentligen så borde man itne göra det här men det var ju inte så att jag tänkte att det skulle bli så! haha satt och kollade på 2 & 1/2 män samtidigt som jag pratade med Joel på msn. Och ja den där människan är så himla tokig eller störd eller vad man nu ska kalla det haha! Men det är ju tur att det är charmigt i af. Gud så jag skrattat! haha jaja men det är alltid trevligt att skratta.

Nej nu tänkte i af jag lägga mig ner och sova! Sen ska man ju upp klockan 10 för att åka och äta sushi och sen åka till björkviks brygga och sen vandra i en hel åsne timma! haha sen slå oss ner i vårt tält och typ FRYSA IHJÄL! nej nu ska vi kanske inte överdriva haha! Men usch så kallt det kommer att bli. Jaja ser i af inte fram emot morgon dagen. Men hoppas ni får en trevligare natt än vad jag kommer få! haha kameran får i af följa med på en tripp hade jag tänkt! så pinsamma bilder lär läggas upp på mig och eleonor :D

Just det rättning från förra inlägget! Joel ska inte komma och hälsa på sverige än utan det är nästa helg men då vet man ju att utgång är spikat på fredan igen! Vilket känns tryggt haha!

i af, take care natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback