flygande tankar

Gud så söta babykläder det finns! kolla bara på dem där strumbyxorna som det står kryp på haha så sött! Eller alla dessa bodys med tryck man kan trycka både eget eller ta något lätt som älskling, underbar, gullunge etc. Och dem där overallerna är ju helt underbara! Haha var jätte nära på att köpa en när jag själv skickade efter kläder från laredoute.se för att spara tills jag får min egna lilla sötnos! Men jag tog mig i kragen och insåg att det kanske fanns lite sötare kläder då. Men får väl hoppas att det inte är så många år kvar i af. Däremot tycker jag att som ni ser den där rosa tröjjan som det står "Armani" på, är inte det typ helt onödigt att köpa en tröjja till en bebis/ ett barn för närmare 800kr? Nej men jag skulle i af aldrig göra det! Barn ska vara barn inte behöva tänka på märken och utseende när dem redan är små bebisar. Nej det är fel tycker jag. 

Efter att jag kollat på bebiskläder ett tag så flyger tankarna omkring. Så jag hamnade på inredning. Då jag inte vet hur jag vill ha det så hittade jag bara en matta som jag tycke var fin! Men jag vet att jag vill ha ett mysigt hem. Mjuka färger och lite små belysning här och var så man slipper tända taklampan för att se. Det ska bara va helt mys! Ni vet som omkring jul när man bara har julgranen och lite ljus samt ljusstakarna i fönstrerna och stjärnan som hänger och lyser upp hela rummet! Så vill jag ha i af 9 månader om året. Då som det inte är sommar haha! För på sommaren så ska man ha rena fönster hela tiden så att solstrålarna lätt sipprar in och bara gör det varmt!

Hittade även ett par stövlar som jag beställde. Nu får jag bara hoppas att de passar då mina vader är så himla smala haha. Men i af tror ni annars att det typ går att göra om hos en skomakare? hmm.. får kolla runt lite på det där tror jag. Men stövlarna var inte dyra så kunde lika gärna beställa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback