Frukost

Gud vet inte vad jag ska göra, ni vet när man totalt tappat respekten för en person? men ändå en person som påverkar ditt liv så mycket att du inte bara kan fly ifrån den. Jag ser dig inte ens som samma person längre, du är helt förändrad och jag vet inte vad jag ska säga. Eller göra så fort jag ser dig. Helst vill jag bara fly och inte ens prata ett ord med dig men jag är ju som sagt tvungen. Det är sjukt vad vissa saker kan göra med människor.

I af så har jag ätit nu MUMS! Och kollar på tv där en värsting till syster två är haha den är så skön!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Det var min klass-kompis, Alicia, som klippte mig. Men det var jag som sa åt henne hur :) Säg till frisören att du vill ha "Lika längder ner ungefär mellan occipital-benet och apex. Sedan ökade längder. Och ökade längder från lugg-partiet till i bak." Kanske blir svårt att komma ihåg, men så säger man på frisör-språk och det SKA en frisör kunna. Men annars säger du bara att du vill ha lika längder uppepå huvudet och en bit ner, och sedan ökade längder. Om du inte kommer ihåg det första! Hoppas att du får precis så som du vill ha det nu! :D
Ha en bra dag, Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback