God morgon!

Så nu har jag vaknat! Eller rättare sagt så blev jag väckt för en timme sedan usch och fy! haha Kan inte somna om nu.. usch och fy! Tänkte snart bege mig upp orkar inte ligga och pressa och verkligen försöka somna om längre för det verkar typ omöjligt!



bilden är från mallis tagen av E.

Nej ska väl bege mig upp nu då, packa klart det sista inför skogsutflykten hemska sak grej som lärare kommer på haha! Nej men det kommer att bli hemskt. Längtar så mycket till imorgon när jag kommer hem och får duscha en varm dusch! Och sedan fira hemgången och Hannas födelsedag :D wihoo :D haha

Nej men om jag somnar om nu så god natt så hörs vi runt halv 11! Annars.. lycka till mig själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback