God natt!

Nu skall jag sova för att sedan vakna! haha eller vi får ju hoppas det i af. Verkar i af bli en lyckad nästa helg också. Dock vet jag inte hur lördagen kommer att se ut men kanske bara glor någon rulle då istället då man är rent ut sagt PANK! Fyfan. haha ekonomi och jag går inte ihop just nu. Men har lovat mig själv att lägga undan lite till julklappisar. Kommer inte få ut så mkt i november nämligen men tur som jag har så är det bara mamma och brodern som skall ha julklappisar av mig! haha men jag tycker att om att köpa en massa juklappisar så därför spenderar jag ändå en massa på dem två, vilket är jätte kul för då får dem jätte många och blir itne besvikna! haha.
I af god natt sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback