Gud så jag skriver!

Kom på ännu en sak! 2008 kommer likaså bli lika super som 2007. Först så börjar året med en väldigt speciell dag för mig! Men det får ni inte veta hihi. Eller kanske senare! Men i af så blir det nog en skidresa med skolan. Alla treor åker kanske på en gemensam som vi själva ordnar alltså alkohol tillåtet utan att någon blir sur! haha! Sedan så är det ju jätte mycket med studenten uppgifter som ska in, prov som ska skrivas ja allt för att få betyg i alla dessa kurser! Samt alla studentfester :D och ja maassa att fixa! I studentpresent så ska jag och mamma åka till gardasjön i italien i två veckor! SKIT MYS:D sedan så ska jag till St julians i Malta, ännu oklart vilka som ska med då jag och ninni i af tänkte åka i slutet av augusti! Och allt där i mellan så ska jag hinna till Göteborg, skaffa nytt jobb på nått sätt flytta hemmifrån haha! Sedan blir det väl kanske danmark resa etc.

Jaja iaf ett toppen år kommer det att bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback