haha jo men jag ska!

Nej men nu var det ju faktist så att jag vaknade med min telefon i handen! Hade nämligen tryckt bort alla mina larm haha sen så väckte tydligen mamma mig vid 7 och 8 så jag hade ju hunnit gå till skolan! men men dock så vaknade jag andra gången vid 11.. så kände att det typ inte locka så mycket att åka då? slutade nämligen halv 12 haha! Jaja nu sitter jag här i af. har smink från imorse vid typ 6 eller någe! Jag gick nämligen och la mig igen efter .. haha jag är lite små konstig på morgonen! Men  iaf så har jag sovit till 12 idag.. inte bra! Men imorgon måste jag ju gå upp klockan minst halv 7.. får väl typ lägga mobilen på andra sidan rummet så jag inte kan trycka av ahha!

Jaja hoppas ni haft en trevlig morgon! nu tänkte jag röja lite i vardagsrummet och sen ÄTA mums! Men vet inte vad.. får väl typ bli kycklingspett? (A) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback