HEMMA!

Så jävla skönt haha! visst var det ganska mys i skogen. Det är så fridfullt på något sätt men usch va ont jag har i hela min kropp. Ligger så himla perfekt skönt i soffan just nu och vet att jag måste gå upp och börja föna håret snart haha! Någon sömn fick man ju inte heller inatt, det var nämligen nära storm så jag vaknade av vinden och av fåglar som typ flög in i tältet! Usch men jag ska inte klaga! Hade det varit roligare folk och lite alkohol hade det säkert varit super mysigt! Och ifall man hade tagit med en stor luftmadrass som man kan ligga två på och en stor sovsäck och legat där å myst hade verkligen inte varit fel haha!

Men men, hemma nu iaf. Vilket är väldigt skönt. Vi gick ju även någon dryg mil med all packning så därför jag har så himla ont. Men men, nu ska jag börja föna håret så att det blir torrt någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback