inte riktigt än!

Haha har inte givit datorn till min bror än har suttit och läst en massa! Tänkte snart övergå till min lilla söta bok! Men jag måste vara pigg på att läsa när jag ska läsa den då det är engelska vilket inte är min starka sida haha! Men i af tänkte ta mig lite tid och svara på lite frågor.

Enjoy!

Senast sedda film - En värsting till syster 2 såg den idag med Michaela.
Senast köpta skiva - Har inte köpt skivor på år och dar! haha så senaste måste nog varit någon julskiva!
Sparar till - Ska börja spara till en resa men det går väl typ inte bra! haha
Väntar på - Sommaren! Eller först julen så man kan gotta i sig massa mat!
Pålägg som gäller - Ost, så mumsigt!
Dagens dryck - Cola, Ramlösa och vatten
Senaste boken du läste - Läser just nu Everyone worth knowing
Senaste maträtten du åt - Kycklingspett med ris och sås!
Senaste klädesplagget du bar - Just nu mjukisar!
Senaste repliken du yttrade - Jag fattar ingenting! byt kanal.
Senaste personen du träffade - Förutom mamma och bror så var det Jessica
Senaste personen du pratade i telefon med - En underbar tokstolle!
Senaste personen du fick brev av - Oj måste varit grattiskort från den 23 juli av mormor & morfar!
Senaste gången du sov - för 10 timmar sedan
Senaste saken du köpte - Var på konsum nyss åt mamma så blev, cigg, té, grädde och ramlösa
Vad har du gjort idag - Vaknat, kollat tv, träffat Mickan, tv igen, träffat Jessica sen ätit massor!
Hur tidigt stiger du upp - För tidigt ibland, för sent ibland.
Vilken färg har du på håret - Blont. Typ mellanblont
Vad har du för färg på ögonen - Melerade
Är du uppväxt i stan eller på landet - I skarpnäck hela mitt liv. Sedan Vega ett  par år sedan landställe.
Hur många par skor har du - Har inte räknat. Men de får plats i min skogrej så då är det ändå för få!
Var har du ont - I gomen just nu! 
Kan du stå på händer - Om man får assestans! haha
Vad lyssnar du på för musik nu - Wanting You More - Lukie D
Vad tycker du om idrott - Cheerleading!
Vad har du för klocka -
Någon söt från ur och penn! (inge märke alltså!)
Sämsta sport - Finns det något sådant? Isåfall typ brottning mellan överviktiga chineser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback