Irland den 1a?!

Så, precis som min lilla söta rubrik låter och stavas (A) så kanske det blir Irland nu den första november! haha jag måste ju bara dit för att höra hur människorna egentligen låter. Om det är så hemskt som alla säger haha! Ska då åka ner med FRIVILLIG TJEJ SÖKES! haha nej men får se vem som åker med mig annars så ska jag möta upp.. fan jag hade namnet nyss haha! I af en killkompis kompis som också ska dit. Vi ska nämligen hälsa på en vän där nere och bo hos honom! Ska bli kul. Blir isåfall att flyga till London och därifrån till Shannon haha vilken resa. Det är i af tur att dem har sprit på flygplatser så flygrädd som jag är! Men jag får se, det kommer ju i af bli av just när och hur vet jag inet just nu! Men kul kommer det i af att bli.

Nej nu är det Bones på tv! super :D ska bli mys. Så nu tänkte jag lägga mig ner i sängen och kolla på det som följs av sex and the city och 2 och en halv män!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback