köpsugen!

Satt och kollade på en massa klänningar från Asos och Gojane inatt. Jag hittade ju en massa plus jätte söta skor samt dem där vita höga! Har alltid velat ha vita stövlar och dem där va ju typ grymt snygg! (man viker såklart ner kanten, eller i af jag med lite kortare ben haha). Men frågan är om jag vågar beställa från USA? Då blir de ju en himla massa frak och allting oxå! Tänkte hooka ihop med någon vän om dem också vill beställa något sen måste jag ju lägga undan en massa pengar då! För jag orkar ju inte beställa en massa sen så betala massa frakt i onödan. Sen kan ju klänningen vara fel storlek och massa.. haha får se om jag vågar! Hittade även en super söt klänning ifrån shopaholic men den finns ju inte i min storlek suck!

Första klänningen är fin till både fest och kanske passa på nyår? Den andra vill jag så gärna ha på min student! Skulle vara helt klockrent. Den tredje är ju så tuff! och sen kommer ju dem där supersöta stövlarna och dem andra vita som jag vill ha! Den där marinblå - blommiga skulle jag också kunna tänka mig att ha på t ex studenten också supersöt! Och sist men inte minst (eller aa jo kanske haha) den där söta från shopaholic.



Asos.com          Gojane.com            Gojane.com            Gojane.com



Gojane.com             Gojane.com             Shopaholic.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback