Ligger hemma och börjar bli sjuk!

Tänkte lixom passa på att ta orken att fylla i en sån här tråkig lista :D hihi tänkte först berätta om min dag i farsta! men får bli sen :D

Tio sakar om mig

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Med E? Ja! Övrigt, njä men jag överlever ju!
3. Är du uttråkad? Jag fyller ju i denna så? JA!
4. Är du ledsen? Absolut inte för tillfället.
5. Är du italienare? Nej, haha!
6. Är du gravid? Nej tacka gud för det!  Jag vågar ju inte göra abort!
7. Är du full? Haha inte för tillfället nej.
8. Är du en cooling? Ja men absolut!
9. Är du från Irland? Haha nej men ska faktiskt dit  den 15 november!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej och tack för det! haha

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
2. Har du nånsin blivit sårad? Absolut!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja jag tror det faktiskt!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Japp!
6. Har du haft en hemlig beundrare? Jomen tror jag absolut :D
7. Är du kär? Japp!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Absolut! bröllopsresa och hela kittet! MYS

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon, typ det finaste som finns?... öhm..
3. Katter eller hundar? Hundar dem kan man ju koppla och vandra med!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner! har ju mina flicks och skulle ALDIRG byta er mot ett gäng av andra som är "vanliga"!!!
5. TV eller Internet? Jag behöver båda men internet är ett måste för att överleva!
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola typ?..
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll, det är ju fan vinter?
8. Pengar eller lycka? Helt klart Lycka!
9. Dag eller natt? Natt då är de ju party! eller bara kallt så man får mysa :D
10. MSN eller mobil? Mobil! Min bästa vän. Ja har ju ingen byracka att skrika på så

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? ja men absolut :P tror jag :D
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, aldrig för högt! men kanske nångång :D
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, inte bra emelie inte bra!
6. Ätit en hel tårta? Nej, men jag har säkert varit nära :P
7. Gjort bort dig offentligt? Ja, många gånger! de är ju charmigt ibland
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jag grät när jag fick reda på att pappa gett bort mina ödlor! FY
10. Velat försvinna? Ja men absolut alla har vi motgångar =) Men jag tänker bara på min underbara mamma då =) haha hon är världsbäst!

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Mamma
2. Telefonsamtalet du fick? Emil
3. Personen du var med? Madde
4. Roligaste grejen som hänt? Öhm mest skrattretande var väl att jag och madde såg tåget åka och tänkte "nej men nästa kommer om 10 min, nu hinner vi röka! men ikke sa nikke haha det kom nite förens efter typ 25 för sl förstår inte vad höst är!
5. Personen du sms:ade? Joel
6. Du kysste? Emil
7. Du skrev till på myspace? Shit.. längesen så jag vene :D
8. Du kommenterade? Jenny
9. Du tillbringade natten med? Emil
10. Du kramade? Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback