Mamma!

Jag måste bara tillägga och skriva ett litet inlägg om min mamma. Hon är världens finaste person! Och jag lovar vi har haft alla möjliga relationer till varandra! Bråkat hur mycket som helst, varit lite si å så vänner typ, slutat prata ja ni vet hur det kan bli emellan mor - dotter. Men iaf nu har vi världens bästa relation! Visst tjafsar vi och har delade åsikter men vi förstår alltid varandra. Vi är verkligen som bästa vänner. Jag är så himla lycklig att jag har min mamma.

Så, jag är visst gullig ibland! Men i af jag har min mammas kompis också som heter susanne! Också jätte gullig. Har väl varit som en extra mamma medens min uppväxt. haha som när jag var liten runt 3-4 år kanske. Och jag glömde att sätta på mig trosor haha och satte på mig strumpbyxor direkt och sedan min klänning och skor. När vi sedan var i farsta, minns inte riktigt vilka vi var men det var i af jag sussie och mamma. Så får jag för mig att leka i bollhavet! Och däribland orkade jag inte ha mina strumpbyxor på mig haha och min mamma skämdes så mycket så sussie var tvungen att få mig att förstå att jag inte kunde springa runt naken på mcdonalds! haha. Jag gjorde så mycket tokigt när jag var liten! Pickade folk i huvuna på endast ett ställe i TIMMAR haha så ja, dem hade ganska ont efter ett tag. Och jag pratade i oändliga timmar och det var inte alls någon som förstod vad jag sa heller.


I af så har jag haft en trevlig kväll. Visserligen ensam men micks var över ett tag och det är alltid trevligt! Hon är också helt amasing! Tur att vi har varandra i af gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback