Meeen! TV.

Ja jag vet är väl bestatt eller dylikt haha! Men vid den här tiden SKA det vara bones på tv och sen sex and the city och sen 2 och 1/2 män men ikke! Nej idag är det knasigt. Utan det är just nu close to home nu sen bones och sedan 2 och 1/2 män men sex and the city hoppar de! Fy.. inte bra. På Close to home är det en snubbe som dödat en hel familj. Jag vet HEMSKT men dock den där pappan borde fan inte få leva. Han förnekar för sin nya fru att hans son inte är hans son osv. Hur fan kan man förneka sitt egna barn?.. Det är hemskt.. visserligen inte lika hemskt som att döda ett litet barn men ändå. Eller vad är egentligen hemskast? för det pappan gjorde var ju att döda sitt barn. Inte fysiskt men psykist..

I af så orkar inte jag sitta och argumentara för eller emot någonting just nu. haha Tänkte bara titta in och beklaga mig angående sex and the city!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback