mums!

Vaknade nyss ska ta och ringa mickan så hon inte tror attj ag försvunnit haha! Jag råkade somna till nångång emellan 5 -6 .. vaknade runt halv 7 ändå så ingen fara! plus ska ju inte upp så himla tidigt imorgon heller. Så nu har jag tänkt lite, ska på någon himla störd vandra och sova ute i SKOGEN och ja, det är ju minusgrader hur ska jag klara mig? Har lånat min brors underställ, tänkte även ta typ nåra långkallingar över det och sen mjukisbyxor. Sen får jag ta på mig en massa sköna tröjjor och ha med mig tonvis med varmt té! Men dock så vet jag inte vilken mat jag ska ha med. Funderar på att kolla upp smarta recept. Alltså vad som är lätt att göra i ett stormkök så man inte får för sig att ta med oxfilé lixom haha. Nej de här med skogen har jag aldrig varit särskilt bra på.. Men jag lär ju lära mig en del på torsdag i af.

Läste nyss lite kommentarer i "Livs" blogg. Där bl a en läkare eller dylik skrivit att även hon inte tror på det Liv skriver. Tycker att det är sjukt att någon skriver sådär och ljuger. Hemskt helt enkelt. Men det öppnade i af mina ögon så kanske värt att läsa ändå? Och om det nu är sant, så må hon vila i frid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback