Nyvaken!

Eller nja, vaknade för två timmar sen ungefär. Har börjat gå upp jätte tidigt nu för tiden haha! eller ja, 9 är väl inte så tidigt men efter att ha kommit hem sent så! Igår hade vi trevlans. Och jag mår inte så dåligt idag faktiskt! Jag som inte brukar kunna gå och lägga mig någon onykter alls för att jag mår riktigt dåligt dagen efter då men jag mår faktiskt hyffsat i dag :D hihi. Ikväll vet jag inte vad som händer, ska eventuellt ut och bara ta en öl med fin fina människor!

Har inte fått bilderna från Sofia än, men på min kamera fanns inga bra haha! Men i af min mamam gick nyss. Tycker att hon kan komma tillbaka och göra mat åt mig haha. Nej då jag vet bara inte vad jag ska äta. Kanske ska kirra en pizza? Eller ifrösig orkar jag inte gå och hämta den.. usch:/ haha några förslag kasnke?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback