Och jag är duktig som.. vanligt!

Haha ja jag gick till skolan - men det var ingen skola! Läraren var sjuk. Har nämligen Svenska på morgonen sen hisoria sen psykologi. Samma lärare i den sista och första lektionen. Och ja, historian har vi ett stort arbete vi gör så vi får närvaro hur som .. så lite sög det att jag gick till skolan!

Men men åkte till E efter skolan å raka av honom håret :O! haha fattar inte hur jag vågade men men.. i af det blev grejt! även om de var typ andra gången för mig :O haha! Sen nu är jag väldans trött efter att ha sovit i drygt 3 timmar inatt. Så tänkte sätta mig å plugga lite sen typ äta innan de tror jag å sen kolla tv samtidigt å så nånstans typ NU ska jag till tvättstugan också haha! Sen så får jag äntligen sova :D:D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback