Ovanligt?

Så var min helg fulländad! Ska bli en riktigt trevlig helg faktiskt. Även om ajg inte riktigt egentligen har råd med den haha men ibland får man faktiskt låna av mamma! =) Berättar med detaljerat när jag själv vet det! Sedan så ja som vanligt så tänkte jag säga god natt nu mitt under sex and the city! haha och som vanligt följer också 2 och 1/2 män! Imorgon ska jag ju ha en super tråkig dag! MEN vi har mössprovning WIHOO :D haha! Gud så jag längtar till studenten dem här tre åren har rent ut sagt varit hemska. Dock så ångrar jag ju såklart att jag inte sattsat på skolan. Men tänkte dock heller inte plugga vidare direkt och det går ju alltid att läsa upp ämnen samt att jag vill ju starta eget och innan det vill jag ju bara jobba runt på en massa olika ställen! Så det löser sig ska vi se :D bara man är positiv haha det lärde peter min typ halvfarsa lite invecklat sådär, han lärde i af mig det! En väldigt klok person hihi. Och eftersom att jag vet att han på något sätt läser detta där uppe från någonstans så ska du veta att jag saknar dig din filur!

Nu ska jag i af kolla klart på tv;n och sedan försöka hitta den där jävla myggan som surrar ela tiden i mitt öra! Haha! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback