sega åsnor!

Blää hade fått en avi hoppades på min tröjja som jag beställde den 20 augusti skulle kommit nu men ack nej =) den kommer imorgon eller på torsdag eller aa.. fredag haha! det var bara mina benvärmare i påsen. Skorna har jag avbeställt nu, kan likagärna beställa ett par andra då jag skulle få vänta till slutet av november på dem och det orkar jag ju inte ! I af så har jag nu kollat klart på tv för stunden väntar på att E ska sluta jobbet å ringa...... han är ju nästan lika seg :D hihi

I af så ska jag innan skolan imrogon åka till stan och köpa skor sedan äta sedan kanske ha lektion ^.. haha sen är de ja jobbet. Vilket suger desto mer :)

Nej tänkte äta lite mer nu :D hihi
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback