skor!

Är inte ni också typ jätte trötta på att hitta dem där alldeles perfekta stövlarna för vintern? Visserligen har jag mina som jag avgudar! Men dem är bruna och varje flicka behöver faktiskt ett par svarta! Så nu har jag varit på jack i flera veckor i dem här vanliga affärerna som din sko, skorett, nilson, bianco footwear, euro sko etc. Men har inte hittat ett smack! Så jag tänkte att kanske är dem där 2000kr värda att lägga på ett par stövlar? Jag menar det är ju inte så att mina fötter tänkt växa nu i år i af. Vi lägger ju ändå ner närmare 2000kr på typ käk, cigg och festande? så. Jag återgick till den här underbara sidan duoboots.se (dem har perfekta skor för mig då jag har riktigt smala vader). Men det är även bra för dem som har större för man väljer nämligen sko storlek och vadstorlek. Är det typ inte underbart?
 
Men samtidigt som jag kollade efter skor där så var jag tvungen att kolla in Jimmy choos nya kollektion. Inte för att jag någonsin varit så haj på det här med att man ska ha vissa märken men det fanns ett par grymt snygga stövlar där! Inte för att jag någonsin kommer att betala närmare 10 000kr för ett par stövlar eller jo kanske om jag blir rik! :D haha nej men det är ganska för mycket för mig! Men dem var faktiskt fina. Men hittade dock 3 par på duoboots och har inte bestämt mig än för vilka det får bli. Ganska sjukt att dem kostar närmare 1000kr billigare ibland ifall man skulle bo i USA än Sverige, lite surt! Här kommer bilder. (har även lagt in en bild på en kuvertväska som är så otroligt söt! Och man får faktiskt alltid hoppas och drömma!


130 euro              170 euro         160 euro          945 euro              575 euro

De tre första är ifrån duoboots.com men ska man beställa inom Sverige är det duoboots.se och priserna ökar lite. Dem två andra produkterna är från Jimmy choo, vilket är lite dröm föremål i mina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback