Sysselsatte mig själv!

Hittade lite roliga saker på Sofias blogg, http://www.guldmedalj.blogg.se som jag tänkte dela med mig av! Först så skulle man skriva sitt namn så hade varje bokstav en betydelse haha mitt blev såhär!

E - Oh, jätte bra kyssare
M - Har dom vackraste ögonen
E - Oh, jätte bra kyssare
L - Alla älskar dig
I - Helt underbar i sängen
E - Oh, jätte bra kyssare

Jag verkar ju tydligen vara en "jätte bra kyssare" haha!

Sedan följde en lista som jag tänkte fylla i nu!!

Nämn tre saker du skulle vilja ha
1. En hund
2. Eget boende
3. Ett nytt jobb

Nämn tre saker du skulle vilja ändra på din kropp
1. Mitt leende
2. Mina knän
3. Mitt hår

Nämn tre bra egenskaper om dig?
1. Positiv
2.
3.

Nämn tre dåliga egenskaper med dig själv
1. Humörsvägningar
2. Slösar bort pengar
3.

Nämn tre saker du skulle kunna tänka dig att jobba som?
1. Starta egen resturang eller ett fik.
2. Reseledare
3.

Nämn något som dom flesta inte vet?
hmm, vet faktiskt inte! Jag är inte en som sjunger i duschen? haha!

Senaste person som
Sov i din säng: Jag
Du pratade med : Emil
Gick på bio med : Emil, Daniel och Nanette i typ våras tror jag! haha
Gick på stan med : Typ Eleonor
Skällde på : Min dator!

Senaste:
Låt du hörde: Player´s Player med Lloyd
Film du såg: Oj, typ big mamma 2
Mat du åt: Köttbullar m. pasta
Kramade: Mamma tror jag
Pussade: min hemlighet.
Känslan: förvirrande
Stad: är i stockholm nu i af?
Glädje: min hemlighet
Mardröm: att världens bästa hund blev påkörd!
Person du träffade: Mamma och bror, innan det Jessica och Juttan
Person du pratade i telefon med: Mamma
Person du fick sms av: Eleonor
Gången du åt 7-eleven korv: Med lizzan för nått halvår sedan
Gången du var utomhus: Nyligen på balkongen om de räknas?
Gången hela din familj åt tsm: woach.. drygt 4 år sen med pappa. ett par dagar sedan med mamma och bror.
Saken du köpte:

Om dig
Namn: Emelie
Ålder : 18år
Sysselsättning: Studerar samt jobb på mcdonalds.
Hårfärg: Mellanblont
ögonfärg: Melerade

Favorit
Färg: Röd, blå, svart och typ.. grönt är fint! Sedan är ju rosa så sött!
mat: Allt möjligt. Men bäst är nog oxfilé med potatisbollar å bea!
Låt: Allt möjligt, dock är sarah brightmans time to say goodbye otroligt fin! men inget man lyssnar på dagligen.
plagg: Jeans eller tunika!
skor: Högklackat är mys, eller mina älskade stövlar!
ställe: hade mitt egna speciella ställe på landet!

Allmänt
ska bli skoj: På fredag
ska inte bli skoj att: plugga idag eller gå till skolan i två veckor innan jag får sova ut på dagarna!
spara till : Allt möjligt, just nu typ juklappisar men också körkort om det inte blir nån resa i vinter?
pålägg som gäller: ost!
önskar du att du var bättre på: Att få orken att ta mig ur sängen och dra iväg och springa.
dagens dryck: Cola och vatten.
vad saknar du: min hemlighet!
vad har du gjort idag: kollat räkningarna och posten.
brukar du svära mycket: nja, försöker väl att inte göra det! =)
tycker du om att slåss: Nej usch nej.
vad ska du göra ikväll: Ska försöka sätta igång pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback