tralalla!

Så åt lite mera, vill säga korv, chips och godis! Och så har jag druckit en massa cola idag! Inte bra. haha måste ju tänka lite på mina tänder. På tal om tänder så måste jag till tandläkaren! Jag ansökte om ny tid undrar hur de går me de.. jaja i af så kommer de väl snart ett brev i brevlådan!

Och just de. Måste skicka tillbaka lite kläder som gått sönder till laredoute! Usch vilken kvalité rekommenderar faktist inte dem! Men dem har ju dock fina kläder så.. får väl se hur det blir.

Nu kollar jag på shark och ska faktist sova efter det. Ska upp vid 6 tiden för jag måste hinna duscha innan jag går. Mitt hår vill tydligen inte vara med mig! Eller så tvättar jag bara ur all spray ur luggen så kanske det funkar.. haha märker väl de imorron bitti!

Efter shark kom jag ju på att jag måste ta fram kläder och fixa väskan men sen ska jag faktist sova! Ska ju bädda sängen också.. usch så jobbigt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback