älska.

Förut trodde jag att det låg någon slags förbannelse övermig.. trodde inte jag kunnde älska eller bli älskad. För vad jag än gjorde så gick jag aldrig längre än "jag tycker om dig väldigt mycket". Antingen var jag rädd för att säga jag älskar dig eller så var jag bara inte tillräckligt kär. Men för ca 9 månader sen hittade jag en kärlek som jag trodde att jag skulle få hålla kär hela livet. Men hur mycket jag än tror på vår kärlek så måste båda tro på den. Båda måste ha viljan och lusten att fortsätta älska varandra. Jag vet att jag inte kan sluta älska, aldirg om jag någonsin älskat personen.

Allting har en mening. Man måste bara lista ut vad för mening. Just nu känns det helt sjukt att det här skulle ha någon mening, för vi var ju de där paret som alla hatade. De där paret som var så kära att allting annat bleknade. Men jag ska låta honom gå, se framåt. Och hoppas att meningen med detta visar sig snart.

Kommentarer
Postat av: william

aaa så du har med en plugg datat vad går man då ?
=)

Postat av: william

jag pluggar går sista året på Jhon Bauer Gymnasiets IT/media Program :D du jag har addat dig på msn om det va ok ? =)

2007-09-19 @ 14:03:02
URL: http://sirwilliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback