ännu en dag utan dig...

...och jag kan verkligen inte påstå att det känns rätt eller bra. För varje sekund som går tänker jag om och om igen "tänk om det inte hade hänt, då hade jag säkert legat i hans famn just nu.." visserligen är jag sjuk men i hans famn känns allting som himmelriket. Jag älskar allt med honom. Det finns ingenting som får mig att tvivla på vår kärlek just nu. Jag vet att allting var spänt nu de senaste veckorna.. och jag antar att det inte gick att ändra. Men jag kan fortfarande inte sluta tänka på att jag vet att vi älskar varanda och jag vet att vi skulle klara oss igenom det här och jag vet att varje sekund jag skulle få tillsammans med dig skulle vara de bästa i mitt liv.

Jag vet att jag måste släppa taget så snabbt som möjligt. Men det är inte det som är det svåra.. utan att veta att han kommer känna så som han en gång kände för mig.. för någon annan.

Kommentarer
Postat av: william

du måste ju ha några bilder

Postat av: william

ja men va bra då är det ju bara att u drar ochj fotar tod tokig nu då ? :D
haha
va ha du för burk då ?

2007-09-18 @ 11:46:10
URL: http://sirwilliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback