Blogga igen?

Hej allihopa! då var mitt liv relativt stabilt igen då :) sista sommarlovet är över och skolstarten är än igång! Samt regelbunda jobb tider etc. Däremot fyllde jag ju 18 i somras så nu blir det väl lite mer festande men det ska väl klaras av ändå utan för många bakisdagar i sängen =) Iförsig har jag inte så mycket val då dem flesta drar med mig ut på lördagar och jag jobbar ju söndagar haha! men men. I sommras hände inte så mycket mer än jobb, mallis, födelsedagar sen allt vad som hör sommaren till (badade dock bara EN jävla gång i Sverige, usch skäms för vädret!) men men :D nu är vintern här och snart rullar den SÅ hemskt efterlängtade sommaren in igen!

Och det senaste som hänt nu är att micks fyllde 19, middag i hennes nya lägenhet samt en massa vin! Efter det följde krogen där någon idiot helt förstörde min kväll genom att stjäla mitt älskade busskort samt min lapp för jag hade hängt in kläder och därav var jag tvungen att leta reda på någon vakt/ägare eller var han var så jag kunde få ut mina grejjor! usch och fy. Men trots allt det så tyckte jag ändå det var helt okej, eller så hade jag druckit lite för mycket för att se att det egentligen var mycket folk (tyckte att det var relativt lite och därför himlas skönt!)

Nej men jag är väl inte "klubbtypen" går helldre och tar en öl eller något och samtalar med folk. Där man då hör vad man säger! haha Ska också detta år lyckas gå ut skolan haha och därför måste jag kila iväg till den också!

Och, ska upp klockan 6 så nu ska jag sova =) Hoppas vi hörs, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback