det var.. okej.

Just som när allting började bli hyfsat bra i af. Lite bitar föll på plats, hjärtat börjar bearbeta saker så vänder allt och blir rent ut sagt förjävligt. Asså man kan verkligen inte prata med någon nu för tiden. Eller jo jag kunde väl men det försvann iväg. Visste redan sen innan att jag inte kunde lita på dem flesta och nu fick jag det bara bevisat för mig själv. Jag gav han en chans att lita på en honom och jag fick det bevisat, jag kunde verkligen lita på den personen.. men vad gör man sen om den försvinner? snälla kan någon ha ett svar för det har inet jag. Allt verkar bara vara rent skitsnack, och kärlek vad är det? om det inte ens kan övervinna alla dem här problemen som gång på gång uppstår för att andra personer som inte har något med saken att göra går runt och sanckar en massa? .. Fan asså förlåt men jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill bara åka iväg långt stänga in mig och inte prata med någon på hur länge som helst sen när man kommer tillbaka kan ju folk ha förändrats, för jag tappar aldrig hoppet på någon person.. Kanske gör jag fel?

Nej jag orkar inte längre ska fan hålla käfften inte prata med någon om nått känns som att man måste hålla allt hemligt för att missförstånd och vidarebefodning av snacket inte ska fortsätta. Och alla mina planer bara blir helt förstörda. Eller planer och planer men överaskningar hit och dit, present(er) etc.. så jag hoppas ni som snackar kanske lär er något, öppna inte eran käfft så himla fort utan snälla tänk lite innan. För en del saker kanske bara handlar om just ett par personer? Även om någon annförtror sig till er så ska ni väl ändå itne snacka en massa?

Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback