Giftemål

Fastnade framför tvn.. igen. Såklart är det giftemål på 2 och en halv men. Usch vad jag vill gifta mig! Ni vet ju hur tjejer drömmer om sitt egna bröllop.
Jag vet inte exakt vilka blommor jag vill ha dock, men har alltid tänkt mig ett rosa, vitt nånting åt det hållet i af. Jag vet att jag vill ha det i en kyrka, mitt i sommarn och är det inte sol så blir det inställt haha! men sån är jag. Men jag vill ha det där allt. Kyrkan, alla omtyckta gäster, stora klänningen så man bara lyser, nånting nytt, nånting lånat, nånting gammalt, nånting blått. Allt de där vill jag har. Och jag ska få det också. Vet bara inte riktigt hur men på någe sätt! Lite av mina följande önskemål,

86082-886082-7



86082-686082-5

Vet dock inte vilken klänning, men tycker den andra är lite smått finare. Men det där är inte någon som jag precis vill ha för min ska vara unik! Helt efter mina önskemål. Men det var en bit på vägen i af.

Usch va jag vill gifta mig nu, någon frivillig? :) kommer dock kosta en hel del, men man gifter sig också bara en gång.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fina bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback