Måndag.. igen..

Ny vecka, nya planer tidiga mornar och trötta kvällar. Tror verkligen att jag gäspat mig igenom hela den här dagen och nu, som vanligt ligger jag här efter klockan tolv. Ska visserligen verkligen sova nu typ.. skulle bara skriva några rader om min så nite intressanta dag. Vaknade, gick upp sen skolan sedan jobbet . haha inte på världs humör just nu och kommer nog inte att vara glader imorgon men men :D i helgen blir det  iaf full fart! ska till en gamal gamal vän och träffa henne och hennes mor sedan blir det fest. Efter det följer ännu en återträff hos några killkompisar med lite alkohol =) ska bli kul!

Och som sagt, är veckan dö trist så går den ändå fort om det kommer en lockande helg! jag menar det är jju redan tisdag ;D puss och kram! SOV GOTT FFS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback