Misstagen blir bara fler.

Just som det låter jag är en stor jävla idiot! Tror aldrig att jag gjort så mycket misstag som under den här veckan. Men jag vet inte hur jag ska agera, allt blir typ bara svart. Det måste ske en förändring.. typ nu? Nej fyfan, skäms över mig sjävl tillochmed. Vet inte vad jag håller på med längre..

Men en glad nyhet är ju i af att sara fyller 21! och det ska firas med en massa sprit och festande :) Så jag borde väl välja kläder, duscha, sedan fixa mig för utgång. Ska ju nämligen till mickan innan och ska va där innan 8 haha! Jag vet klockan är bara 3 men det tar ett tag att åka till henne också. Och hon vill att jag ska komma typ nu :| haha så!

Men pussen, hoppas ni mår bra:))

86082-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback