Ny dag, nya andetag.

Så var det onsdag. Känns som att dem här veckorna bara sprungit iväg och att jag inte ens hinner med takten. Jag tänker ständigt på min framtid, hur den hoppas bli och sen jämnför med hur den kommer bli. Men det kan jag egentligen inte göra eftersom jag inte vet? eller? Jag vet att jag städigt tjatar om giftermål men just nu vill jag verkligen bara känna den där lyckan. Ni vet dejtar ett bra tag. Sedan när det känns rätt så går man ut, äter lite gott dricker lite vin och har det sådär SUPER mysigt! Sen så helt plötsligt så "vill du gifta dig med mig?" eller nått sånt dylikt.

Så jag älskar kärlek. Är nog kär i självaste kärleken egentligen. Men vem är inte det? den är helt underbar. Söt och sur på samma sak. Precis som den ska vara, att bara kunna beklaga sig hos någon. Skratta med någon, älska med någon. Ja någon som man älskar någon som vill bli älskad och älskar tilbaka. Är inte det typ helt fucking underbart?

Amor vincit omnia

Kommentarer
Postat av: R

Heeey hundtricket! :D

2007-09-27 @ 12:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback