pissåsna!

Haha nej nu ska vi inte vara sura men jag har ju gått och blivit sjuk! jag var ju nyss det.. herregud hur ska detta sluta. Mamma tycker att jag ska åka in på akuten och fråga vad felet är men jag har ju planer förfan! visst kommer hälsan först men just nu mår jag ju bra, det kan ju bli bättre. Jag har säkert bara halsfluss som jag alltid får nu runt sep/okt. Visserligen har jag varit väldigt yr och svimfärdig typ hela dagen men det beror nog på vattenbrist! Jag har hört att man ska dricka två LITER om dagen.. jag dricker kanske 1 - 2 glas .. jaja får väl lära mig att dricak lite mer vatten :D.

Så nu sitter jag hära och väntar på att mitt vin ska anlända så jag kan ta mig vidare hem till Emma och ha sådär SUPER trevligt! Måste däremot komma på vad jag ska ha på mig, tro det eller ej men jag måste köpa kläder! Men som sagt har typ lite över tusenlappen på kontot då jag råkade spendera lite för mycket pengar förra månaden usch. Man borde inte kunna köpa på faktura det är ju bara jobbigt månaden efter haha.

Nej men om någon har något tips om vart man kan köpa fina klänningar för fest eller kanske söta fest toppar? :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Kolla mitt volym-tips om du tycker du har platt hår! =)

Postat av: Fia

Man ska dricka 2 liter men 1 liter kommer från maten så du behöver bara dricka 1 liter vätska, haha! Krya på dig vännen
(:

2007-09-29 @ 00:01:10
URL: http://guldmedalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback