Torsdagnatt!

Så sitter jag här igen framför datorn och knapprar på tangentbordet. Just nu mår jag faktist hyffsat bra, fortfarande lite ångest och lite tårar som kommer ibland men jag måste ju göra det bästa av situtationen. Egentligen vill jag säga att helgerna är värst för det är väl typ då som jag är mest nervös och får ångest genom allt men det är ju bara på veckodagarna som jag hinner att tänka igenom allting. Så jag vet inte. Men i af imorgon blir det kul! Hem till Emma å äta massa gott och träffa roligt folk - om inte nytt i af! Och jag tycker faktist att det är riktigt mys, nytt folk! nya härliga personligheter, intressen etc. Sen så kanske det leder till utgång?! eller fest eller liknande. Och på lördagen var ju följelsen utgång då. Nu ska vi bli ett jätte roligt gäng tycker jag faktist. Det blir en hel del som man inte träffat på länge om inget annat. Sen blir det ju dem vanliga tjejerna såklart också! Och visst ska vi ha super duper kul? Jajjamänsan!

Och på söndag, jag vill faktist verkligen lägga mig ner och typ dö i en soffa med min älskade bok och bara ligga och läsa hela dagen men jag jobbar ju som sagt! Så detta får vänta tills nästa fredag (om jag nu inte hinner med en lässtund imorgon).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback