heej alla sötnosar!

Längesen va? jag veeeet!! men nu äre såhär lixom jag har HÖGAR med plugg!! Och så är jag sjuk.. sover knappt någe på nätterna för att jag får världens huvudvärk men börjar bli frisk nu i af så imorgon blir det jobbet!!

Annar ska jag ta det lungt absolut hela helgen. Och två helger till efter det också.. min käre chef satte ju upp mig att jobba 15 - 00 fyra helger irad både fredag och lördag =D jätte kul! haha nej mne det är faktiskt bra nu sålänge jag pluggar :) inte lång tid kvar och jag är dunder stressad! har hur mycket som helst att fixa klart till student.. orkar man? NEJ men man måste ju. Tänker inte stå där som ett fån o inte ha klarat skolan så ;) bara att kämpa.

Något kul som hänt är att jag eventuellt äntligen hittat en lägenhet! Det är andrahand men den är suverän! Det är en trea för 5200 i månaden :) låter inte det super? så himla glad!! :D Ska iväg och kolla på den i helgen jag verkligen hoppas att hon kan låta mig flytta in i juni! Annars blir det liiite tajt me cash då jag redan är skyldig mamma en massa (A)

Men de löser sig också visst ;) hihi

Ska försöka hinna att skriva i af varje dag nu :) helgerna kan de bli lite svårt på men aa :D hihi

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Marie

Vart ligger lägenheten? =)

Postat av: GULDMEDALJ

Jag är ledig en gång och då ska jag till SM... Haha men man kan parta lite ändå (a) Ska du på Hannas studentskiva imorgon? Det ska jag och jag jobbar imorgon och sen på lördag morgon... Hahahah men sen så ska vi ses på varandra skivor, eller hur? Min kostar 100 när ska du ha pengar och hur mkt? Puss :)

2008-04-10 @ 22:32:28
URL: http://guldmedalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback