Hoho =D

Fint väder som vanligt! jag är sjuk som vanligt. Sitter hemma hos min älskling har varit vaken sen typ 12? Förutom att jag vaknade imorse vid 8 och var vaken till 9 för att min helt underbara pojkvän har lust att slita upp mig ur både soffa och säng när jag är sjuk bara för att han inte orkar städa sitt rum så han ska ta ut sin tv i hallen.. den skulle nämligen hämtas för att lagas! haha

Iaf vill bara ut i solen och äta en massa glass :D haha är sjukt sugen på glass! ska snart ner för att handla mat .. men måste vänta på min baby då jag inte kan låsa :P haha! eller komma in i porten igen för den delen =D

Tack för kommentarena om klänningen! Frakten gick totalt på 370 kanske.. först inom usa var de runt 100 lappen sen betalade jag tullavgifter etc på 260. Jag hade storlek S i allt! =D dem har en mått tabell tänk främst på att mäta bysten då USA;s storlekar oftast är efter modeller och ja dem är ju förfan pinnsmala! VS har dock lite normalare storlekar haha! men aa =D

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: lisette

jaaaa verkligen :( när de är så fint väder också :(

Postat av: Anonym

Jora med mig är allt jätte bra, vad skulle inte kunna vara bra en dag som denna? :p haha ! helt underbart är det :)

2008-04-25 @ 11:50:15
URL: http://Jaanaenghoolm.blogg.se
Postat av: Maria

Kolla in vår nya blogg om den bästa, Wentworth Miller :D

2008-04-25 @ 13:33:56
URL: http://wmiller.blogg.se
Postat av: Daniel

Soool är gott :-)
Glass i massor av lass gör magen vass :-D!

2008-05-07 @ 20:16:59
URL: http://rumpekrafs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback