Count down!



Fortfarande inte lagt in alla bilder! Ska dra förbi damerna imorgon eller måndag så jag har precis alla innan ajg börjar presentera dagarna ;)!!

Hur som nu är det spikat och klart i juli flyr vi igen tillbaka till värmen, stranden, shoppingen, engelskmännen, stardust och mycket mycket mer! Blir Benidorm över min födelsedag i af (23 juli) dock vet jag inte exakta datumen än men GAAH!! längtar ihjäl mig =) Sedan kan man ju alltid hoppas på att Andrej i af åker dit på semester?.. Hoppas hur som.. vad han nu hette vår servitör på stardust i af är kvar så man har något sött att kolla på under abba uppträdanena!

Igår var det btw mysigt och riktigt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Maria

smala armanrna servetrisen eller den andra tönten? :O :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback