Framtiden

Min resfeber blir bara värre och värre! jag har städat hela köket och badrummet. Tvättat typ allt man någonsin kan tvätta (ska ner snart igen btw för att hänga upp tvätt!) Har grymt ont i ryggen och mina händer skakar som aldrig förr! Jag kallsvettas och är samtidigt som allt de här såå hungrig! Nåja om cirkus 10 timmar är de över för då lär jag decka totalt på flyget!

Satt och prata lite med Maria idag angående mina förre detta framtidsplaner. Förut ville jag ju åka till USA och vara aupair 1 år men den planen är ju så gott som bortblåst. Nu funderar jag däremot på att spara ihop en massa pengar i 2 - 3år sedan åka en månad till USA och köra roadtrip! Hur kul låter inte det? Bara åka runt och se en massa saker och då är min plutt stor nog att följa med också. Vill inte åka med en för liten bebis heller men 2 -3 år känns något lagom ändå. Mina planer kommer säkerligen att ändras tillochfrån men till USA ska jag har även htitat mitt drömjobb dära =) Intervju blir när jag fyllt 21! Men så grymt =)

Vad har ni för framtidsplaner?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback