ME <3 MUSIC!

Har köpt en ny lur =) hihi jätte nöjd dock vill jag bara slänga den i marken så fort jag ska skriva mess eller något annat haha! men köpte minneskort till också så bomba m. musik! min ipodladdare är nämligen hos mitt ex å har varit där ett tag har inte velat hämta nämligen men nu har jag äntligen musik till jobbet igen å hela tiden annars helt LOVELY!!

hur som så äre en LG .. kan slänga in bild sen kameran laddar =) Idag köpte jag även två på skor. 200 kr för båda! knappt de, rea = bra? jag som aldrig hittar något på rea men idag hitta jag i af ;) hihi!

Är i vecka 15 + 1 nu också så snart är man halvvägs :) ska till läkaren om 2 veckor exakt och göra ultraljud!

Och förresten någon som vet ifall de sätter tak på stureplan på fredag? eller om de bara spärrar av .. vill ju inte bli jätte blöt lixom haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback