Ny favoritblogg!

Usch vad det är jobbigt att jobba! Men vill man klara sig själv och stå för ekonomiska delen själv så finns dessvärre inga val! Hur som så ska jag möta Maria snart för att kolla lite filmer .. minns dock inte varom hette? haha men de är ju mitt vanliga jag så ;)

Idag jobba jag bara 3 timmar dock hade Emelie på jobbet en väldigt jobbig kund som bråkade om hela två kronor i 20 min. Alltså menar en del kunder får man ju lust att be om deras kontonummer så att man överför 2 kronor från ens privata konto speciellt om man är i en situation där man ser att samtalet börjar gå in på lunchtimmen!

Nog om de imorgon är sista arbetsdagen sen åker jag till Spanien på onsdag morgon! SKÖNT om inget annat. Sol,bad, shopping samt en massa nöjesaktiviteter som tivoli och safari har Benidorm att erbjuda oss =D Även båttrip står högt upp på min "vilja göra lista" kommer såklart inte hinna med allt då vi endast är där en vecka men lite i af! och maten lockar kasnke ett matvrak som mig mest utav allt?

Kramar

Glömde nästan! Fick ett gott skratt när jag läste
denna blogg! Kul att en del fortfarande har huvudet på skafft och lika skön humor som min!

Kommentarer
Postat av: Niklas be

Haha de där är ju min blogg:D Va jävla roligt! Tackarrrr! Haft en bra helg??

Postat av: Denize

Svar: Grattis. Vilken vecka är du i nu?



Nej, det tycker jag inte... min dotter har aldrig varit ett hinder, de killarna jag har haft ett förhållande med har accepterat henne och att jag är förälder :)

2008-08-18 @ 14:41:12
URL: http://denize.blogg.se/
Postat av: miia

jag undrar lite över bebisen. vem är pappan? finns han kvar i bilden?

PUSSSS ha det bäst

2008-08-18 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback