Sleep tight!

Ååå va skönt de var att sova ut! inte gjort på typ 3 år? haha jo då näre var skola så kunde man ju skippa några lektioner men aa fyfan va skönt de var! Har ju inte kunnat sova ut under min ledighet nu i sommar heller då jag mått så himla illa!

Till roligare saker, idag ska jag gå och se på the dark knight m. Maria! mysigt värre =) Förövrigt är jag så hemskt glad över de skor jag köpte igår på rean! såå sköna de andra har jag inte testat men de har bara en liten klack så är säkert helt underbara att gå i de också =)

Efter bion kanske jag ska ut.. inte riktigt bestämt mig men låter mys men aa jag vet inte! Känns som att de kommer bli pinsamt bara haha de är nämligen några från min klass i walthers och om jag gissar rätt så har dem ingen aning om min lilla bebbe och jag orkar inte vara kvällens samtalsämne igen.

Vilka ska till sture på fredagdå? =)) låter så jävla dö nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback