U gotta love it!

Gud vad underbart det var! Går knappt att beskriva med ord men bilder kommer.. ska lägga in alla mina snart men håller just nu på att vila min fot som gör sååå ont! Sedan kommer Sofia och Maria över också med en massa bilder =)

I af var jag sååå nära på att gå av planet eller det börja nog redan imorse.. gick till Lennons som vanligt och väntade på att världens sötaste skulle sluta ahha! Hur som sedan tog vi en promenad och satt på stranden i typ en timme men 7 var jag tvungen att ta taxi till lägenheten de sög kan jag ju säga! Väl efter att jag kommit till lägenheten så var det nästa taxi till bussstationen tillsammans med resten av folket! Och väl på bussen hade jag lust att be chaffören stanna för att sedan springa av bussen och ta första bästa taxi tillbaka .. men jag höll mig och nu är jag hemma!

Update will come =)


Kommentarer
Postat av: Carro - Adams mamma

Okej va spännande! har du varit på ultraljud tidigare? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback