2 månader och 2 dagar kvar nu!

Hejsan!

Blev inget jobba idag heller då jag somnade vid 5 imorse. Slog iväg ett mess till Maria vid 7 tiden och berätta om min natt samtidigt som jag var vaken till 10 snåret för att se fall de skulle höra av sig vilket de inte gjorde =P Så jag intog sängen igen och somna snabbt om och sov 3 timmar till. Men skönt var det i af =) kände att jag aldrig skulle orka jobba med så lite sömn i mig. Speciellt när graviditeten helt generellt gör mig dunder tröt!

Men men på måndag ska jag jobba. Orkar inet vara hemma en dag till utan att bli galen =) vill egentlien jobba imorgon men får se. Tänkte att jag ställer klockan på 10 å så kan jag ringa å fråga om de behöver någon hjälp =))



Nej har tvätt som väntar! Både att få tvättas och vikas =P Disken är dock redan avklarad vilket känns skönt =D Sen funderar jag på att ta ett bad ... men aa tål att tänkas på =) blir ganska seg utav det så =P

Vad har ni för kvällsplaner? =)



 


Kommentarer
Postat av: fia

söötis

Postat av: Toby Hagberg

Inte oskyldig för fem öre!=P

2008-12-05 @ 16:50:18
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback