56 dagar kvar

Kortare steg vilket leder till att jag börjat gå lååångsamt, ständigt ont i ryggen och en tröttsam trötthet är vad jag åkommit under min graviditet. Illamående  stötte jag "endast" på fem veckor i början då jag var sängliggande vågade inte ens ta mig upp för jag var livrädd för att kräkas! Men det gick ju bort som tur är =) å även dem andra sakerna är snart snart snart borta. Nu är det endast 7 veckor och en dag kvar. Längtar så otroligt mycket så det finns inte!

Efter jobbet satt jag å käka med massa donken folk om allt möjligt sedan kom mamma å mötte upp mig då hon ville ha lite sällskapis till Forum. Mamma köpte två julklappisar till min bror =) riktigt riktigt fina mer än så kan jag inte säga fall min bror skulle råka trycka sin in här haha =)

Ikväll blir det att ta det lungt som typ alla mina andra kvällar? haha men det har faktiskt varit skönt att vara gravid. Ingen hysteri eller en massa bakisdagar utan lugna kvällar med en förgyllande morgon! Lite trist ibland men otroligt mys i längden =))



Vad gör ni ikväll? =) Några som firar Lucia idag eller var det igår man skulle köra på luciavaka istället? =P

Kommentarer
Postat av: fian

jaaa herre jösses vilket liv det var och 0 respekt! neeee, jag får inte sova förrän på tisdag och jag har feber och ont i överallt som har med förskylning att göra. Bläääää

Postat av: anna

jag är i vecka 34+4 och nu börjar de kännas tungt, magen har "ramlat" ner nu så de är tungt... 20 kg har jag lyckats gå upp...

2008-12-13 @ 21:19:15
URL: http://levlivetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback