Åå så jag längtar

Vet ni? ... Jag var på jobbet idag! Duktigt va? Ska dit imorgon också (A) hela 9 - 15 jobbar jag nu mera vilket är en dunderslapp och dunder skön tid. Men jag känner att jag inte orkar längre. Bor ju ändå hemma så inte så att jag är i jätte stort behov utav att tjäna pengar heller. Bara så att jag kan betala mobilen, gymkortet, slkort, shopping och spara lite varje månad så är jag på topp =D

Efter jobbet fick jag skjuts till Gullmars där jag sedan tog bussen till Dalen och mötte upp Sofia å lilla Liam å GUD så han var söt =D 6 månaders liten bebbe å så himla lugn å go! Nej så kär jag blev =) Men det är inte lång tid kvar nu. Får hoppas att dem här 8 (knappt) veckorna går snabbt! Å den får jätte gärna titta ut två veckor tidigare fall den vill =) har inte mamma något emot!

Vad har ni gjort idag då? =)

Just det! Var ju hos BM på dalens sjukhus och allting var som vanligt jätte bra =) förutom mitt lilla järnvärde där då men de har jag ju redan fixat själv så det är väl på bättringsvägen får vi hoppas =D Magen mätte 29 nu för 4 veckor sedan var det 26 så inte allt så stor skillnad som jag själv tycker haha! Ska dit nu igen om 3 veckor sedan efter det blir det mer å mer tätare besök. Ska även på en föräldrarutbilning under två tillfällen vilket jag inte alls är sugen på. Vill inte veta vad som händer i min kropp under förlossningen utan det överlåter jag till läkarna (A)

Å för att jag inte har några bilder att bjuda på så bjuder jag på Sofia åt henne haha! Hon är ju typ lika charmig som mig, eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Haha så rolig bild! Jag blev glad av den iaf =o)



Jadu! Vi kanske får ringa å fråga Mr Jude Law?! Han kanske ställer upp! HAHAHAHHAHA!

Postat av: Elin

VILL DU HA FINA ARMBAND TILL ETT VÄRDE UPP TILL 150 KRONOR? Då ska du gå in och läsa mer hur du ska göra på http://hejjagheterelin.blogspot.com. Där finner du alla regler och anvisningar. Jag kommer att lotta ut två stycken vinnare.

Göret! ;)

http://hejjagheterelin.blogspot.com http://hejjagheterelin.blogspot.com

2008-12-11 @ 22:39:11
URL: http://hejjagheterelin.blogspot.com
Postat av: Sofia

Haha fan vad sexig bild;) jsg bjuder på den jag med:D

2008-12-11 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback