All I want for x-mas is you

Först och främst TACK till min söta michamela som alltid är lika söt! Efter tandläkaren gick jag förbi hennes jobb tillsammans med en latte åt henne =) Väl där bestämde vi oss för att bege oss hem till henne när hon slutat och kika på 90210 så nu tackar vi henne för att jag fastnat för det också å måste ringa comhem så vi får tv400 =P haha

Nåja hade tandsten och det gjorde förjävels ont kan jag ju berätta för er! USCH för att ta bort sånt skit men nu kommer jag säkerligen aldrig kunna dricka någon färgande igen då jag fick se hur tandsten ser ut och det var inte mysigt :|

Något mer kul som hände ikväll var när min bror utbrast sig "vassen har börjat blogga" haha för mig är det humor att läsa för er är han nog bara konstig! men men ni hittar honom
här i af!


Kommentarer
Postat av: Maria

jag har nog aldrig skrattat så mycket som när jag fick tillbaka det där provet:P :D

idag ska jag plugga och i helgen ska jag plugga men annars är jag ledig.

no, we haven't made up yet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback