Ändrade planer

Djurö blev inställt! Tråkigt men samtidigt grymt skönt. Är helt total slut i hela kroppen så blir nog soffan för min del hela kvällen. Imorgon var det sagt att jag skulle till Ikea men det verkar bli uppskjutet till söndag då Sofia har juluppvisning å en fågel viska nyligen i mitt öra om att Pia kör ;) så jag kommer nog iväg på den trots allt =)

Men nu ska jag återvända till min bästa vän som den verkar var nu i flera veckor framöver tills dess att min älskling kommer - Soffan! Haha var så kul läs jobbigt för en stund sedan när jag skulle ställa mig upp å gå till köket - Det gick inte att gå! Gjorde så jädra ont så de finns inte! Men efter en lååååååång tid så kom jag fram å tog mig lite krubb =)

Bra film på femman förresten, hoppas jag i af =D ska kika lite nu. Kramar


Kommentarer
Postat av: jessicazenita

det är ju bara att klippa o klistra lite :) bland det mysigaste som finns!

Postat av: diana

Nu prenumererar jag på din blogg!! =) Gör gärna samma med min! Stor kram// Diana

2008-12-20 @ 10:35:28
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: anna

jag är i vecka 34+5

2008-12-20 @ 11:27:00
URL: http://levlivetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback